2014. nov 03.

Adjuk vissza Zselíz méltóságát

írta: Csonka Ákos
Adjuk vissza Zselíz méltóságát

Csonka Ákos vagyok, engedje meg, hogy bemutatkozzam.
27 évvel ezelőtt Zselízen láttam meg a napvilágot, ahol azóta is életvitel szerűen élek. Iskoláimat szülővárosomban, illetve Párkányban végeztem, majd a komáromi Selye János Egyetemen szereztem magyar nyelv és irodalom – történelem szakpárosításon diplomát 2012-ben.
A Felvidék.Ma onlineportál állandó szerkesztője, illetve több sajtóorgánum publicistájaként is dolgozom. Közéleti szerepvállalásom részeként a Via Nova ICs – Nemzetpolitikai Kabinetjének vagyok vezetője, de Csemadok Zselízi Alapszervezetének elnökségi tagjaként, az MKP helyi szervezetének társalelnökeként, illetve Járási Elnökségének tagjaként is tevékenykedem. Többedmagammal jelenleg egy lokálpatrióta polgári társulás létrehozásán dolgozunk, mellyel kulturális értékeink megőrzését szeretnénk szolgálni városunkban.  
alsó léc.jpg
Azért vállaltam a képviselő-jelöltséget, mert hiszem, hogy a fiatalos, értékek menti gondolkodásnak van helye a zselízi képviselő-testületben, ahol megválasztásom esetén legjobb tudásom szerint szeretném szolgálni városomat és annak lakosait.
November 15-én, kérem bizalommal karikázza a 7-es sorszámot, hogy a jövő Zselízen is elkezdődjön.
szorolap 1old. alsó.jpg

Dôstojnosť Želiezovčanom

Volám sa Ákos Csonka, dovoľte aby som sa predstavil. Narodil som sa v roku 1987 v Želiezovciach, kde dodnes žijem. Svoje školy som skončil v rodnom meste a v Štúrove, potom som v Komárne na Univerzite J. Selyeho získal pedagogiký diplom z odboru maďarský jazyk a literatúra-história.

Dva roky som praktizoval ako pedagóg na základnej škole v Ipeľskom Sokolci. V súčasnosti pracujem ako publicista v rôznych médiách a pôsobím tiež ako referent vo výskumnom ústave v Budapešti.
Som tiež aktívny vo verejnej sfére. Pracujem v mládežníckej organizácii Via Nova a podieľam sa na práci v Csemadoku. Som členom okresného a ústredného predsedníctva SMK. Toho času pracujeme na založení občianskeho združenia, ktorého cieľom je zachovanie želiezovských kulturých hodnôt.
mkp.jpg

Kandidujem z dôvodu, že verím, že aj názor mladých ludí má miesto v mestskom zastupiteľstve. V prípade zvolenia by som čestne slúžil záujmom môjho mesta a jeho občanom.

15. novembra vás prosím o dôveru. Pre lepšiu budúcnosť nášho mesta preto prosím krúžkujte moje číslo - sedmičku.

 

Szólj hozzá